Când te confrunți cu o defecțiune a laptopului nu prea mai vezi nimic
în jurul tău. Rămâi cu proiecte nefinalizate, deadline-urile se
apropie, nu ai acces la internet pentru a lua legătura cu parteneri și
toate astea din cauză că principalul tău mediu de activitate s-a
îmbolnăvit. Laptopul, care până nu demult îți era sprijinul în toate
acum nu îți mai răspunde. Prima reacție, nervii…
Beau o cafea și sun la EUROLAP,
aveam numărul salvat în telefon pentru că mai solicitasem sprijinul
băieților și luna trecută când nu prea știam cu ce se mănâncă retea
și nu reușeam să îi dau de capăt conexiunii la internet. Îmi răspunde
un domn foarte amabil care mă întreabă ce defecțiune are laptopul meu.
Parcă profesionalismul din vocea sa mi-a mai calmat nervii. Îi răspund
că laptop-ul pornește, dar nu îmi afișează nici o imagine pe desktop, am
încercat toate firele, am apăsat pe toate tastele de la F1 la F12 și
nimic. Îmi răspunde că problema este reprezentată de defecțiunea plăcii
de bază și îmi propune să aduc laptopul în service pentru reparație. Îmi
explică cum procedează ei în aceste cazuri și care este modalitatea lor
de reparatie lap cu o astfel de problemă.
Acum am laptop-ul în față, nici două zile de muncă și am toate
datele, toate programe în calculator, m-am bucurat în plus și de o
curățare care îmi eficientizează mult procesul de lucru.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu